21 July 2017

Bebaskan Kemarahan yang Terpendam dengan Release

Sape yang ade masalah kemarahan, dendam yang terpendam tu, dari dok merintih dan mengadu kat FB, baik amik EO Release ni haa sapu kat kawasan hati, supaya segala kemarahan yang terpendam tu dapat dikeluarkan. Menjadikan hati lebih tenang, dan hidup lebih bahagia.

Elok jugak digunakan utk anak yang kuat mengamuk, kuat marah (suami, isteri kuat mengamuk pon bolehhh). Sapu je kat hati ye. Kalau ade diffuser, boleh diffuse setiap hari.

Lama2 anda akan perasan perubahannya. Dah tak rasa nak marah2, lebih tenang dan redha.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin