19 February 2014

Afeef dah Ok, Affan pulak Sakit

Si adek dah makin ok, boleh makan n minum susu dah, si abang pulak yg sakit tekak ade ulser dlm mulut. Huhu mama ngan papa jage adik kat dalam ward, atuk nenek jage Affan kat rumah. Dah taknak makan si Affan tu. Minum susu kotak je boleh. Ish x tau la nape diorg ni, nak kate HFMD, takde lak bintik2 kat tangan ngan kaki. Just ulser dlm mulut jer.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin