10 March 2009

Kembali lagi ke KL

Woo, pagi yg sangat mengantuk. tersengguk depan PC. Semalam aku balik ke KL dari Kuantan naik Bas. Kol 7 mlm sampai Setiawangsa. Tinggal la Affan yg tgh tido.. Tak pe, papa die ade lg kat Kuantan semalam. (Tapi pg td papa nye dah balik ke Kerteh).. Kesian anak aku kene tinggal.

Best je dapat main ngan Affan 3 hari. Dah makin tembam n berat dah die. Hari Sabtu bawak die gi Klinik Al-Farabi utk cucuk. Rupe2 nye 6 bulan x yah kene cucuk la. ehehe, wat malu je gi. Dah la 2 kali gi. 1st time gi, tgh hari, dokter nk lunch, so mls nk tgu. pastuh dtg balik ptg tuh. Last2 rupenye2 x yah cucuk. So, timbang jela.. Die dah 8.5kg dgn umurnye 6 bulan tuh. (Eh, crite psl Affan patut taruk dlm blog die..)

Hmm, pagi td nk bgn punyela liat. Dah la henfon aku bateri kong lps membunyikan alarmnye. Hampeh tul henfon aku ni, sehari kene cas 2 kali dah. nih tande2 bateri sudah kong nih. huhu. Tapi aku tetap bgn kol 6 pagi dgn semangat waja nak gi keje naik lrt. hoho. Cam biasela park kete kat Setiawangsa tuh, naik LRT, turun kt Bangsar. But tadi lambat dpt bas sbb bas yg suppose gerak kol 7pg, rosak lak. huhu, aku dah bajet, kalo kol 7.30 bas x sampai gak, aku naik teksi je. seb baik ade 1 lg bas sampai kol 7.30pg. so sempat la aku sampai ofis 5 min awal. Ish risiko gak naik bas nih. Sesuke die je nk rosak la, ramai org la, gerak lmbat la.. huhu. Kang x psl2 punch kad merah kang. Camne ih.. nak naik kete ke, nk naik lrt& bas gi keje? huhu..

Ok lah itu saje crite dari aku di hari selase ini..

No comments:

Blog Widget by LinkWithin