11 January 2008

Being busy..

Lame gak aku tak update blog nih.. maklumlah, dah pandai nk bz dah skang sejak jadik operator nih.. 1 st week kene amik call, fuhh dasattt.. mcm2 ragam customer.. kene marah ade, yg jenis ckpnye aku x phm pon ade, yg aku ckp diorg x phm pon ade..byk mende aku nk kene catch up.. mcm2 lah.. n mmg busy smpai makan pon bleh lupe..dok jek depan pc, call customer, troubleshoot server diorg nye prob..dah la prob nye pelik2.. ade yg server berasap la, yg degil nak gak kitorg antar engineer on site walopon warranty x cover.. teruk gak la deal ngn org2 dr pelbagai negare nih, especially S'pore..mmg mencabar btul deal ngn diorg nih.. gitulah keje aku yg jadik Technical Support utk IBM nye Server nih. training nye dah abes, so, skang masenye kene keje bebetul n kene goreng abes2..huhu.. kadang2 dlm kepale dok terbayang2 lg psl keje walopon dok kat umah ke, kt memane ke.. baru nih lah aku tau camne rasenye org tensen bekerje.. before nih keje aku rilek2 jek..tapi aku xde la tensen.. ok je setakat nih.. bagusla bz, xdela aku boring, menunggu waktu nk balik jek..

Setiap mase mmg x dibazirkan ngn mende2 lain. Nak surf internet pon x sempat. ape tah lg nk update blog. n bile dah bz camtuh, nk tulis blog pon xde idea. nih pon disebabkan aku smpai ofis awal, bleh la meluangkan mase kat blog aku nih jap.

Kehidupan seorang operator...(bak kate Afat)

Oklah.. nk tulis byk pon, risau bos aku dok jeling2 tuh.. babai...

No comments:

Blog Widget by LinkWithin